Bedenkrecht, retour & ruil

Bedenkrecht, retour & ruil

Bij Miss Mary heeft u altijd 100 dagen bedenktijd en recht op retour. Vanaf de dag dat u uw goederen heeft ontvangen, dan heeft u 100 dagen de tijd om u product terug te sturen. Indien u de retour wel heeft aangemeld, heeft u vervolgens 14 dagen om het product terug te sturen.


Bij ruilen of terugsturen verstuurt u de artikelen in de staat waarin u ze hebt ontvangen. Vul altijd het bijgevoegde retourformulier in waarbij we het op prijs stellen als u de reden van retour vermeldt. U kunt de artikelen terugsturen in de verpakking waarin u ze hebt ontvangen. Vergeet niet om de zending te frankeren, het is voldoende om het als gewone post te versturen. Als u spijt hebt van uw aankoop zijn de retourkosten voor uw rekening. Als u retourneert dan dient de lingerie in dezelfde nieuwe staat te verkeren zoals u het ontvangen heeft.


U heeft het verkeerde artikel besteld of u wenst toch een ander product? Niet erg, zolang uw bestelling nog niet verpakt is, kunt u uw bestelling annuleren. Indien de bestelling al is ingepakt dient u het pakket op eigen kosten te retourneren. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen dan heeft u 14 dagen de tijd om dit naar ons te retourneren.


Om herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen.
Als u uw bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, dan kunt u de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Voor betalingen met credit card kan dit tot maximaal 14 dagen duren.


U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw
uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


Wist u dat u naar Klarna.nl of de Klarna-app kunt gaan en de factuur op pauze kunt zetten? Ga dan naar de betreffende aankoop en klik op "Retour melden". De factuur wordt dan automatisch opgeschort tot wij bij Miss Mary uw retourzending hebben ontvangen. Als u een deel van de aankoop hebt geretourneerd, ontvangt u een bijgewerkte factuur voor de artikelen die u hebt behouden.


Als een artikel gebreken bevat of onjuist is verzonden, betalen wij de retourkosten. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor nadere aanwijzingen. Als u vragen hebt over uw retourzending kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op nummer 020 808 7555.


Bij een retourzending betalen wij u het bedrag terug binnen 14 dagen nadat u de terugzending door ons is ontvangen, maar niet voordat het artikel door ons is gecontroleerd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Kosten voor verzending en behandeling worden niet terugbetaald.


Adres voor terugzending:


Miss Mary of Sweden
Postbus 9710
5602 LS Eindhoven
Nederland

Reclameren

Wij stellen het op prijs als u ons wijst op eventuele gebreken aan het artikel. Als u aanmerkingen hebt op een geleverd artikel en wilt reclameren, stuur het artikel dan zo snel mogelijk aan ons terug. Als de reclamering betrekking heeft op een gebruikt product, neem dan contact op met onze klantenservice voor nadere aanwijzingen. Reclameringen voor gebruikte niet-gewassen kleding worden niet in behandeling genomen.


Bij een eventueel geschil wordt verwezen naar de Algemene Klachtencommissie. Miss Mary volgt altijd de aanbevelingen van deze Commissie.