Bedenkrecht, retour & ruil

Bedenkrecht, retour & ruil

Bij Miss Mary heeft u altijd 100 dagen bedenktijd en recht op retour. Vanaf de dag dat u uw goederen heeft ontvangen, heeft u 100 dagen de tijd om u product terug te sturen. Bij een retourzending betalen wij u het bedrag zo snel mogelijk maar binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.


Wij vergoeden de kosten voor expresverzending of een verzendoptie die duurder is dan onze standaardlevering niet bij een retourzending. De standaardverzendkosten worden alleen terugbetaald als de volledige bestelling wordt geretourneerd. In andere gevallen geldt de terugbetaling uitsluitend voor de prijs van het product.


Helaas kunnen wij geen ruilingen verwerken. Wij verzoeken u het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.


Bij terugsturen verstuurt u de artikelen in de staat waarin u ze hebt ontvangen. U kunt de artikelen terugsturen in de verpakking waarin u ze hebt ontvangen. Wij brengen €4,50 in rekening voor het retourneren, dit bedrag wordt automatisch verwerkt bij det terugbetaling.


U heeft het verkeerde artikel besteld of u wenst toch een ander product? Niet erg, zolang uw bestelling nog niet verpakt is, kunt u uw bestelling annuleren. Indien de bestelling al is ingepakt dient u het pakket op eigen kosten te retourneren. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen dan heeft u 14 dagen de tijd om dit naar ons te retourneren.


Om herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.


U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw
uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


Bij een retourzending betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief verzendkosten als de volledige bestelling wordt teruggestuurd) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Kosten voor verzending en behandeling worden niet terugbetaald.


Hoe retourneer ik artikelen?
Bij een aankoop bij Miss Mary heb je altijd het recht om je artikelen binnen 100 dagen te retourneren.


Let op: we bieden geen omruilservice aan. In plaats daarvan kun je het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.


Retourneren


Vul het retourformulier in
Ga naar Miss Mary of Sweden of scan de QR-code hieronder.


Om je retour te registreren, vul je je e-mailadres en het bestelnummer uit je orderbevestiging in. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en geef de reden van retour op.



Retourneren via GLS shop



  • Registreer uw retourzending op https://www.missmary.com/nl/return-order of scan de QR-code van uw pakbon.

  • Na registratie ontvangt u een etikett dat u uit kunt printen. (GLS winkels kunnen eventueel voor u printen) (LET OP: U kunt het etikett maar 1 keer gebruiken)

  • Verpak het artikel in de originele verpakking of in een vergelijkbare verpakking.

  • Breng het pakket naar een GLS pakketwinkel. U kunt de dichtstbijzijnde GLS winkel hier vinden: https://gls-group.eu/NL/nl/ontvangen/retourneren/ (LET OP: u kunt uw retour niet inleveren bij een GLS Parcel Locker, alleen bij een Parcel Shop)

  • De retourkosten van €4,50 zijn al betaald en worden bij u in rekening gebracht nadat de retourzending is verwerkt.

Reclameren

We waarderen het wanneer je ons informeert over eventuele defecten. Wil je een klacht indienen, dan kun je dit doen via https://www.missmary.com/be/return-order of via de QR-code hierboven. Wij nemen contact met je op zodra je melding is ontvangen.


Let op: Stuur alstublieft geen gedragen, ongewassen of beschadigde artikelen terug. Wij nemen contact met je op zodra je melding is ontvangen. Je hebt drie jaar reclamatierecht volgens de Zweedse wetgeving. Een melding binnen twee maanden wordt altijd als tijdig beschouwd.


Bij een eventueel geschil wordt verwezen naar de Algemene Klachtencommissie. Miss Mary volgt altijd de aanbevelingen van deze Commissie.


100-wasbeurten garantie op Miss Mary-bh’s


Wij bieden een 100-wasbeurten garantie op al onze bh’s aan.
De bh moet worden gewassen volgens de aanbevolen wasvoorschriften voor het betreffende product.
Miss Mary garandeert functionaliteit; lichte verkleuring of kleine cosmetische imperfecties kunnen voorkomen zonder de garantie te beïnvloeden. De garantie geldt vijf jaar vanaf de aankoopdatum. Lees hier meer over onze wasgarantie.