Toen u uw beha thuiskreeg en hij niet zo was als u verwacht had

10 Jun 2021 8:35 AM
Annica Svensson

We hebben het allemaal vast wel eens meegemaakt. Online iets gekocht en thuisgekregen en dan teleurgesteld geweest toen we het uitpakten. De maat kwam helemaal niet overeen met de verwachtingen. Hier zijn onze tips voor hoe u een soepel verlopende koopervaring kunt hebben, hoe u het beste kunt handelen als het niet gelopen is zoals u had gedacht en hoe u het risico kunt verkleinen dat het nog eens gebeurt.


Online een beha kopen kan wel eens als ingewikkeld worden ervaren. Niet het kopen zelf maar wel het vinden van de juiste maat of het juiste model. Er is zoveel keuze dat het begrijpelijk is als het niet elke keer goed gaat wanneer u een nieuw merk probeert. Hier is onze gids voor een betere ervaring.


”Veel vrouwen voelen zich niet helemaal zeker over hun behamaat.”


We horen vaak van klanten dat ze in een fysieke winkel op goed geluk een beha uitzoeken die op het oog hun maat lijkt. Deze onzekerheid kan ervoor zorgen dat het niet altijd een plezier is om een beha te kopen.


Misschien hebben ze hun maat een paar jaar geleden gecontroleerd, maar er niet aan gedacht dat hun lichaam sindsdien is veranderd. Gewoonlijk krijgen de vormen met de jaren andere proporties zonder dat dit altijd op de weegschaal te zien is. De oude beha thuis kan uitgerekt zijn en als u de maat bestelt die u vroeger kocht, kan het makkelijk misgaan.


Oeps, het is niet geworden wat ik bedoeld had. Wat moet ik nu doen?
Als u een kledingstuk thuiskrijgt dat niet aan de verwachtingen voldoet, voelt u zich al gauw teleurgesteld. Misschien bent u een van de mensen die het niet opbrengen om het kledingstuk terug te sturen en legt u het in plaats daarvan maar in de la, waar het ongebruikt blijft liggen. Of misschien stuurt u het artikel terug zonder het te ruilen. Misschien besluit u om nooit meer online een beha te kopen om het risico te vermijden dat het misgaat. Doe niets van dat alles. Neem in plaats daarvan contact met ons op.


”Als er iets fout gaat, is dat eenvoudig te herstellen.”


Als er iets fout gaat, is dat eenvoudig te herstellen. Daar hebben we onze klantenservice voor. Misschien denkt u, net als veel anderen, dat klantenservice alleen maar draait om leveranties, bestellingen en betalingen? Onze klantenservice is veel meer dan dat. We zetten ons volledig in om onze klanten de allerbeste service en hulp te geven. Onze medewerksters geven u advies en begeleiden u voor, tijdens en na een aankoop. Wij proberen alles te doen om u tevreden te stellen en u te helpen een passende oplossing te vinden.


Wanneer u contact opneemt met de klantenservice


U kunt gerust al contact met ons opnemen voordat u uw aankoop doet, als u zich onzeker voelt over het online kopen van een beha, over uw maat of als u niet bekend bent met de producten van Miss Mary.


Voordat u de klantenservice belt voor advies over maat en model, voor of na een aankoop, is het goed om een beetje voorbereid te zijn.


• Lees vooraf onze maattabel door.
• Noteer uw maten (de omtrek waar de buste het grootst is en de omtrek onder de buste) volgens de aanwijzingen in de tabel.
• Kijk in uw beha-garderobe welke maten en merken u in huis hebt. Wat is de maat van uw laatste beha en hoe zit hij.
• Hebt u een voorkeur voor een bepaalde stijl (met of zonder beugel, ronde cup, katoen, gewatteerde cup, T-shirtbeha enz.)


Onze adviseuses loodsen u door alle stappen heen en zullen u bijvoorbeeld vragen welke maat beha u nu draagt en hoe die past. Samen zult u het artikel vinden dat voor u optimaal is.


”Bij Miss Mary is klantenservice veel meer dan alleen vragen over leveranties en bestellingen”


Als we u een artikel hebben geadviseerd dat u niet bevalt, of een maat die niet juist is, lossen we dat zo op dat u tevreden bent. Neem opnieuw contact met ons op na ontvangst van het artikel.


Behoud het kledingstuk niet als u er niet helemaal tevreden mee bent. Laat het niet ongebruikt in de la liggen. Een Miss Mary-beha is een goede vriendin, u moet zich er op uw gemak bij voelen en erop kunnen vertrouwen. We steken vele uren in het werken aan de pasvorm.
• U hebt altijd 100 dagen bedenktijd voor al onze artikelen.
• U mag terugsturen of ruilen.
• Wij willen altijd dat u tevreden bent en stellen alles in het werk om u de best mogelijke klantenservice te bieden.


Als het artikel defect is, neem dan altijd contact op met de klantenservice voordat u het terugstuurt. Wij behandelen klachten gescheiden van normale retourzendingen.


”Onze adviseuses zullen u door alle stappen heen loodsen”

Onze klantenservice is 7 dagen per week geopend en wij zijn bereikbaar voor persoonlijk advies per telefoon, e-mail, chat en sociale media. In Borås hebben we een fantastische medewerksters die fulltime voor onze klanten zorgen. We hechten veel belang aan goed opgeleid klantenservicepersoneel, want we weten hoe belangrijk het om de juiste hulp te krijgen.


”Aarzel niet om vaker dan een keer te bellen als dat nodig is. Wij zijn er voor u”


Omdat we het over borsten en lingerie hebben, hebben we ervoor gekozen om bij de klantenservice alleen vrouwelijke medewerkers te hebben, zodat al onze klanten zich altijd op hun gemak kunnen voelen. Wees nooit bang om ons om hulp te vragen, of het nu gaat over het vinden van een beha voor borsten van verschillende grootte, over een buste die een extra lifting nodig heeft of over veel losse huid, of omdat u problemen wilt oplossen zoals afzakkende schouderbandjes of een beugel die niet goed zit.


Aarzel ook niet om ons vaker dan een keer te bellen. Het vinden van de optimale beha en maat kan een paar telefoontjes kosten en wij zijn er voor u. Het is belangrijk voor uw eigen beleving dat het in orde komt.

You may also like