100 dagen retourgarantie
Bedenkrecht, retour & ruil
Bedenkrecht, retour & ruil
Bij Miss Mary heeft u altijd 100 dagen bedenktijd en recht op retour. Vanaf de dag dat u uw goederen heeft ontvangen, heeft u 100 dagen de tijd om u product terug te sturen. Bij een retourzending betalen wij u het bedrag zo snel mogelijk maar binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Wij vergoeden de kosten voor expresverzending of een verzendoptie die duurder is dan onze standaardlevering niet bij een retourzending. De standaardverzendkosten worden alleen terugbetaald als de volledige bestelling wordt geretourneerd. In andere gevallen geldt de terugbetaling uitsluitend voor de prijs van het product.
Helaas kunnen wij geen ruilingen verwerken. Wij verzoeken u het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.
Bij terugsturen verstuurt u de artikelen in de staat waarin u ze hebt ontvangen. U kunt de artikelen terugsturen in de verpakking waarin u ze hebt ontvangen. Wij brengen €4,50 in rekening voor het retourneren, dit bedrag wordt automatisch verwerkt bij det terugbetaling.
U heeft het verkeerde artikel besteld of u wenst toch een ander product? Niet erg, zolang uw bestelling nog niet verpakt is, kunt u uw bestelling annuleren. Indien de bestelling al is ingepakt dient u het pakket op eigen kosten te retourneren. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen dan heeft u 14 dagen de tijd om dit naar ons te retourneren.
Om herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw
uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Bij een retourzending betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief verzendkosten als de volledige bestelling wordt teruggestuurd) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Kosten voor verzending en behandeling worden niet terugbetaald.
Hoe retourneer ik artikelen?
Bij een aankoop bij Miss Mary heb je altijd het recht om je artikelen binnen 100 dagen te retourneren.
Let op: we bieden geen omruilservice aan. In plaats daarvan kun je het artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste artikel.
Retourneren
Vul het retourformulier in
Ga naar Miss Mary of Sweden of scan de QR-code hieronder.
Om je retour te registreren, vul je je e-mailadres en het bestelnummer uit je orderbevestiging in. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en geef de reden van retour op.
Retourneren met QR-code (via GLS shop)
- Registreer uw retourzending op https://www.missmary.com/nl/return-order of scan de QR-code van uw pakbon.
- Na registratie ontvangt u een etikett dat u uit kunt printen. (GLS winkels kunnen eventueel voor u printen)
- Verpak het artikel in de originele verpakking of in een vergelijkbare verpakking.
- Breng het pakket naar een GLS pakketwinkel. U kunt de dichtstbijzijnde GLS winkel hier vinden: https://gls-group.eu/NL/nl/ontvangen/retourneren/ (LET OP: u kunt uw retour niet inleveren bij een GLS Parcel Locker, alleen bij een Parcel Shop)
- De retourkosten van €4,50 zijn al betaald en worden bij u in rekening gebracht nadat de retourzending is verwerkt.
Reclameren
Wij stellen het op prijs als u ons wijst op eventuele gebreken aan het artikel. Als u aanmerkingen heeft op een geleverd artikel en wilt reclameren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de reclamering betrekking heeft op een gebruikt product, neem dan ook contact op met onze klantenservice voor nadere aanwijzingen. Reclameringen voor gebruikte niet-gewassen kleding worden niet in behandeling genomen.
Als een artikel gebreken bevat of onjuist is verzonden, betalen wij de retourkosten. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor nadere aanwijzingen. Als u vragen hebt over uw retourzending kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op nummer:
NederLand +31 970 - 1020 7117
België 32 25 - 880680
Als u vragen heeft over uw retourzending kunt u contact met ons opnemen via onze chat of contactformulier hier
Bij een eventueel geschil wordt verwezen naar de Algemene Klachtencommissie. Miss Mary volgt altijd de aanbevelingen van deze Commissie.