Bedenkrecht, retour & ruil

Bij Miss Mary heeft u altijd 100 dagen bedenktijd en recht op retour. Vanaf de dag dat u uw goederen heeft ontvangen, heeft u 100 dagen de tijd om u product terug te sturen. Bij een retourzending betalen wij u het bedrag zo snel mogelijk maar binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.


Wij vergoeden de kosten voor expresverzending of een verzendoptie die duurder is dan onze standaardlevering niet bij een retourzending. De standaardverzendkosten worden alleen terugbetaald als de volledige bestelling wordt geretourneerd. In andere gevallen geldt de terugbetaling uitsluitend voor de prijs van het product.


Helaas kunnen wij geen ruilingen verwerken. Wij verzoeken u het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.


Bij ruilen of terugsturen verstuurt u de artikelen in de staat waarin u ze hebt ontvangen. Vul altijd het bijgevoegde retourformulier in waarbij we het op prijs stellen als u de reden van retour vermeldt. U kunt de artikelen terugsturen in de verpakking waarin u ze hebt ontvangen. Vergeet niet om de zending te frankeren, het is voldoende om het als gewone post te versturen. Als u spijt hebt van uw aankoop zijn de retourkosten voor uw rekening. Als u retourneert dan dient de lingerie in dezelfde nieuwe staat te verkeren zoals u het ontvangen heeft.


U heeft het verkeerde artikel besteld of u wenst toch een ander product? Niet erg, zolang uw bestelling nog niet verpakt is, kunt u uw bestelling annuleren. Indien de bestelling al is ingepakt dient u het pakket op eigen kosten te retourneren. Zodra u uw bestelling heeft ontvangen dan heeft u 14 dagen de tijd om dit naar ons te retourneren.
Om herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen.


Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.


U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw
uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


Wist u dat u naar Klarna.nl of de Klarna-app kunt gaan en de factuur op pauze kunt zetten? Ga dan naar de betreffende aankoop en klik op "Retour melden". De factuur wordt dan automatisch opgeschort tot wij bij Miss Mary uw retourzending hebben ontvangen. Als u een deel van de aankoop hebt geretourneerd, ontvangt u een bijgewerkte factuur voor de artikelen die u hebt behouden.


Bij een retourzending betalen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Kosten voor verzending en behandeling worden niet terugbetaald.


Hoe retourneer ik artikelen?


Retourneren met QR-code


Vul het retourformulier in


Ga naar Miss Mary of Sweden of scan de QR-code hieronder.


Om je retour te registreren, vul je je e-mailadres en het bestelnummer uit je orderbevestiging in. Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en geef de reden van retour op.
Zodra je de retour online hebt afgerond, ontvang je een QR-code. Bewaar deze en toon deze bij het GLS-afhaalpunt.



Verpak het kledingstuk (of de kledingstukken)
Gebruik de originele verpakking of een andere geschikte verpakking voor de retourzending.


Retourneren


Breng het pakket naar je dichtstbijzijnde GLS-punt. Je vindt het dichtstbijzijnde GLS-punt hier:
https://gls-group.com/GROUP/en/depot-parcelshop-search/


Toon bij het afleverpunt de QR-code die je hebt ontvangen tijdens de online registratie van je retour.


De retourkosten van €4,50 zijn al betaald en worden bij je in rekening gebracht zodra de retour is verwerkt.


Terugbetaling


Zodra je retour is geregistreerd, ontvang je een bevestiging per e-mail. Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij de aankoop.

Reclameren

Wij stellen het op prijs als u ons wijst op eventuele gebreken aan het artikel. Als u aanmerkingen heeft op een geleverd artikel en wilt reclameren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de reclamering betrekking heeft op een gebruikt product, neem dan ook contact op met onze klantenservice voor nadere aanwijzingen. Reclameringen voor gebruikte niet-gewassen kleding worden niet in behandeling genomen.


Als een artikel gebreken bevat of onjuist is verzonden, betalen wij de retourkosten. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor nadere aanwijzingen. Als u vragen hebt over uw retourzending kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op nummer +31 - 970 - 1020 7117. Als u vragen heeft over uw retourzending kunt u contact met ons opnemen via onze chat of contactformulier hier


Bij een eventueel geschil wordt verwezen naar de Algemene Klachtencommissie. Miss Mary volgt altijd de aanbevelingen van deze Commissie.


Droit de rétractation, retour et échange


Le droit de rétraction légal est de 14 jours. Chez Miss Mary, vous avez toujours 100 jours pour annuler l’achat et retourner la marchandise. En cas d’échange ou de retour, les marchandises doivent être envoyées dans le même état que lorsqu’elles vous sont parvenues. Si vous regrettez votre achat ou si vous désirez faire un échange, vous devez prendre en charge les frais de retour. Le droit de retour et d’échange ne s’applique pas, naturellement, si la marchandise a été utilisée.


Veuillez noter que nous ne remboursons pas les frais d'expédition express ou toute autre option d'expédition plus coûteuse que notre livraison standard en cas de retour. Les frais d'expédition standard ne sont remboursés que si la totalité de la commande est renvoyée. Dans le cas contraire, le remboursement ne s'applique qu'au prix du produit.


Malheureusement, nous ne pouvons pas traiter les échanges. Nous vous invitons à retourner l'article et à passer une nouvelle commande pour l'article que vous souhaitez.


Si la marchandise est défectueuse ou erronée, c’est Miss Mary qui prend en charge les frais de retour. Vous devez alors vous adresser au Service Clients pour des instructions plus détaillées, ici.


Si vous retournez une marchandise, nous vous la remboursons dans un délai de 14 jours après notification du retour, toutefois pas avant d’avoir réceptionné et contrôlé la marchandise.


Les frais de transport et d'expédition ne sont pas remboursables.


Retour avec code QR (via GLS)


Enregistrez votre retour sur https://www.missmary.com/be/return-order ou scannez le code QR ci-dessous.

Droit de rétractation, retour et échange


Le droit de rétraction légal est de 14 jours. Chez Miss Mary, vous avez toujours 100 jours pour annuler l’achat et retourner la marchandise. En cas d’échange ou de retour, les marchandises doivent être envoyées dans le même état que lorsqu’elles vous sont parvenues. Si vous regrettez votre achat ou si vous désirez faire un échange, vous devez prendre en charge les frais de retour. Le droit de retour et d’échange ne s’applique pas, naturellement, si la marchandise a été utilisée.


Veuillez noter que nous ne remboursons pas les frais d'expédition express ou toute autre option d'expédition plus coûteuse que notre livraison standard en cas de retour. Les frais d'expédition standard ne sont remboursés que si la totalité de la commande est renvoyée. Dans le cas contraire, le remboursement ne s'applique qu'au prix du produit.


Malheureusement, nous ne pouvons pas traiter les échanges. Nous vous invitons à retourner l'article et à passer une nouvelle commande pour l'article que vous souhaitez.


Si la marchandise est défectueuse ou erronée, c’est Miss Mary qui prend en charge les frais de retour. Vous devez alors vous adresser au Service Clients pour des instructions plus détaillées, ici.


Si vous retournez une marchandise, nous vous la remboursons dans un délai de 14 jours après notification du retour, toutefois pas avant d’avoir réceptionné et contrôlé la marchandise.


Les frais de transport et d'expédition ne sont pas remboursables.


Retour avec code QR (via GLS)


Enregistrez votre retour sur https://www.missmary.com/be/return-order ou scannez le code QR ci-dessous.



Après l'enregistrement, vous recevrez un code QR que vous devrez conserver et présenter au magasin GLS.


Emballez l'article dans son emballage d'origine ou dans un emballage similaire.


Apportez le colis à un magasin de colis GLS. Vous trouverez ici la boutique GLS la plus proche de chez vous:
https://gls-group.com/GROUP/en/depot-parcelshop-search/
Des frais de traitement de 4,50 € vous seront facturés lors du remboursement.


Malheureusement, un échange n'est pas possible, mais vous pouvez retourner l'article, rembourser et passer une nouvelle commande pour l'article souhaité.


Vous serez remboursé dans un délai de deux semaines en utilisant le même moyen de paiement que celui que vous avez utilisé pour l'achat et nous vous enverrons une confirmation une fois que nous aurons enregistré le retour.


Réclamations


Nous vous sommes reconnaissants de bien vouloir nous signaler tous éventuels défauts des marchandises. Si vous avez une critique à faire concernant une marchandise livrée, retournez-nous la marchandise immédiatement. Si la critique concerne une marchandise utilisée, adressez-vous au service client pour des instructions détaillées. Aucune réclamation concernant des vêtements utilisés et non lavés ne sera prise en considération.